Terapia

by - 06:11



Nie będę opisywała przebiegu całej terapii i spotkań AA, ale opiszę Wam co dały mi te spotkania i jak trudno było mi się rozstać z grupą, która dawała mi takie wsparcie. Każdy kto chce może sobie sprawdzić na czym polega terapia grupowa i czym jest 12 Kroków AA. Ale nikt nie wie co dzieje się w Tobie podczas tych spotkań i po nich. Na początku nie wierzyłam, że nieznana mi grupa ludzi i jakiś tam terapeuta może mi pomóc. Ale kiedy poznałam ich bliżej i otworzyłam się na grupę wszystko się zmieniło. Każda sesja była dla mnie ogromnym przeżyciem. Ludzie opowiadali mi historie swojego życia, historie o których nikt inny nie słyszał. Ja sama bardzo zaangażowałam się w proces grupowy i wyjawiłam wiele faktów, których wcześniej nawet sama o sobie nie wiedziałam. No właśnie i tu dochodzimy do sedna sprawy. Okazało się, że kluczem do sukcesu jest dobry terapeuta. Który tak kierował grupą, że ludzie wychodzili z niej z mnóstwem nowych odkryć na swój własny temat. Z tym co jest w Tobie tak głęboko, że sam o tym nie wiesz. I to właśnie nagle wypływało na powierzchnię Twojej psychiki na tych spotkaniach. Dawało to okazję do refleksji i do niesamowitego rozwoju. Do tego żeby na nowo odnaleźć w sobie siłę. Bo jeśli znasz już ten prawdziwy powód tego dlaczego się tak zachowujesz, dlaczego masz takie a nie inne nawyki ich redukcja jest o wiele prostsza. Najtrudniejszy w całym procesie terapii był jednak moment rozstania z grupą. Z grupą, z którą spędziłeś tyle godzin na ujawnianiu siebie, która razem z Tobą odkrywała najciemniejsze zakamarki Twojej psychiki. Z grupą, która była dla Ciebie wszystkim przez ten trudny czas. Z grupą, w której każda osoba sprawiła, że w całości tworzyliście coś wyjątkowego.
Często przeżywam takie właśnie uczucie kiedy kończy się coś cudownego.
Kiedy rozstaję się z bliską mi osobą lub wracam do domu po cudownym zdarzeniu lub wyjeździe.
Można to porównać do stanu zakochania, fascynacji, a potem rozstania.
I tęsknoty za czymś co już nigdy nie wróci. Za tą  chwilą, w której czułeś się częścią czegoś niesamowicie pięknego.


You May Also Like

0 komentarze